marți, 7 august 2012

Interviu cu Sara


Abby a fost foarte drăguţă (♥) şi, cât timp eu nu am prea reuşit, ea a luat două interviuri de la fete care scriu pe Wattpad.
Sara ne-a răspuns întrebărilor.
♥Hei! Mulţumim că ai acceptat să răspunzi la aceste întrebări! Ţi-a mai luat cineva un interviu?
Nu, este prima dată, deci sunt recunoscătoare şi entuziasmată.

♥Biblioteca ta a luat foc. Poţi salva o singură carte. Care ar fi aceea?
Asta este o întrebare extrem de dificilă… Însă cred că seria Eragon sau Forţele Răului Absolut.

♥Ce carte ar trebui să citească fiecare om?
Nu consider că există o carte pe care fiecare om trebuie să o citească. Atâta timp cât citesc şi au o carte la care ţin, totul e ok. Nu pot să impun cuiva gustul meu în materie de literatură.

♥Dacă ai scrie o carte despre tine, care ar fi primul lucru pe care l-ai spune despre viaţa ta?
Aş înepe cu începutul, copilăria mea.

♥Ai puteri de supererou. Poţi să te teleportezi în orice perioadă din istorie. Unde te-ai duce şi de ce?
 Undeva prin era Victoriană, sau pe acolo, să văd cum era viaţa cu acele rochii pompoase. Mereu am fost curioasă, mai ales că am o micuţă obsesie după aceste perioade de când cu Contele de Monte- Cristo şi Kuroshitsuji.

♥Spune-ne un citat care te descrie cel mai bine.
Nici o idée. “Îmi pare rău”, poate? Sau “They've promised that dreams can come true. But forgot to mention that nightmares are dreams, too.”

♥Care este lucrul care te înveseleşte  în orice situaţie?
O melodie specială care-mi ridică moralul imediat, ursuleţul meu de pluş Izaya, biscuiţi sau ciocolată şi un anime bun.

♥Poţi alege între a devein autor de primă  clasă, dar doar dacă îţi vei scrie toate romanele de mână sau să rămâi doar la publicatul pe blog, dar să îţi scrii articolele la computer. Ce ai alege?                                                            
Presupun că prima variantă, până la urmă cărei persoane cu pasiunea scrisului nu i-ar plăcea să-şi vadă lucrările publicate? Plus, nu am nici o problemă cu scrisul de mână.

♥Care este prima melodie din playlistul tău?
Shakugan no Shana III Op 1, Light my fire.

♥Descrie cum ai citit prima carte.
Cu ajutorul bunicii mele, cărţi de colorat cu povestioare scurte. Pe urmă m-am chinuit să citesc singură un basm care chiar şi acum este printer preferate. Am fost atât de mândră că am reuşit să-l termin, că i-am citit-o tatei timp de o săptămână în fiecare zi, chiar dacă mă asculta sau nu. 

♥Care este ultima carte pe care ai citit-o?
Momentan, Forţele Răului Absolut. Înainte? Am terminat Viaţa pe un peron de Octavian Paler. Multe citate interesante, când îmi găsesc timp trebuie să le notez.

http://birds-of-mind.blogspot.com/ .Ce părere ai despre blogul nostru? Ai vreun sfat pentru noi?
Nu mă pricep, nici blogul meu nu e cine ştie ce. Postaţi mai des şi cu mai multe rubrici şi subiecte :) *vorbeşte cea care are o postare pe săptămână*.

♥Mulţumim. Îţi aşteptăm următoarele publicaţii. Nu uita să ne anunţi de ele!
Mulţam’ şi eu :3 Foarte drăguţ din partea ta să te gândeşti tocmai la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu