luni, 11 iunie 2012

Recenzie Petrecerea lui Ralph de Lisa Jewell

Petrecerea lui Ralph
de Lisa Jewell

De mult nu am mai făcut o recenzie care să mă mulţumească pe deplin, dar presimt că acum sunt pe drumul cel bun. După ce am citit câteva cărţi care mi-au dat de gândit asupra unor lucruri aparent neînsemnate, m-am hotărât să vă împărtăşesc o carte care este perfectă pentru începutul vacanţei de vară. Poate încercaţi şi voi ideile trăsnite care par atrăgătoare.

‚Ralph este un pictor în pană de inspiraţie, iar Smith, un bancher de succes. Sunt prieteni buni, dar se îndrăgostesc amândoi de Jem, noua lor colegă de apartament. Karl şi Siobhan locuiesc în apartamentul de deasupra şi pare că nimic nu le poate distruge relaţia de cuplu. Poate doar Cheri, tânăra din apartamentul de la ultimul etaj al clădirii, care a pus ochii pe Karl. Şase personaje cu o viaţă plină de neprevăzut, o înlănţuire de poveşti romantice!’
            După cum vă spuneam, cartea este perfectă pentru începutul vacanţei. Cine nu ar vrea să trăiască într-o clădire în care, se pare, nimeni nu îşi cunoaşte vecinii; să trăiască o poveste de dragoste asemănătoare cu cea a lui Karl şi Siobhan, o poveste care pare să nu aibă început, dar care nu este benefică pentru niciunul dintre parteneri; să participe la o rundă de săruturi pătimaşe în noapte, ştiind că doar la câţiva metri de tine iubitul tău îşi deschide o bere; să participi la o rundă a la Jem şi Ralph de ardei iuţi;să trăieşti cu cineva pe care îl crezi alesul tău, iar adevăratul ales să stea în camera alăturată; să reuşeşti să îţi ajuţi un prieten să se reîntoarcă la vechiurile obiceiuri? ♥
O vară plină de neprevăzut, piperată cu intrigi şi poveşti de dragoste care îţi înveselesc zilele toride din această vară, este ceea ce această carte îţi oferă.

Date despre autoare:
Lisa Jewell , născută în 19 Iunie 1968 în Londra, este o scriitoare britanică populară. Până acum, ea a scris  Petrecerea lui Ralph, Thirtynothing, După petrecere, o extindere de la Petrecerea lui Ralph, şi cel mai recent, The Making of Us.

Şi criticii ar citi această carte!

Fermecătoare... între atâtea cărţi care încearcă să descifreze noile reguli ale relaţiilor de cuplu, povestea lui Jewell este una dintre cele mai spumoase: pasionantă, fără a fi enervantă sau superficială.
Times
O încântătoare poveste urbană despre relaţiile de cuplu, adunând laolaltă dorinţe şi dezastru. O lectură de vară distractivă.
Guardian
Coperta cărţii este perfectă! Pur şi simplu P-E-R-F-E-C-T-Ă♥! Chiar dacă de la depărtare pare doar o pată de culori amestecate, dacă stai să o analizezi doar puţin, blocul cu balcoanele colorate în albastru şi galben, femeile şi bărbaţii coloraţi în negru, poziţia lor, şi inima din hârtie mototolită arată exact esenţa cărţii!

Vă recomand cu cea mai mare plăcere această carte, este ceva care să vă scoată din monotonia plictisitoare a şcolii şi să vă arunce cu totul în vara ce ne aşteaptă nerăbdătoare!

Kisses, Adee