duminică, 10 iunie 2012

Leapşă de vacanţă!


Am primit o leapșă super de la adminele de pe Walking of Letters :X, ( vă mulţumim mult ! ) . Noi vrem să o preluaţi toţi cu bloguri de pe aici, chiar şi cei care nu au blog, şi o completaţi, dacă vreţi să ne ȋmpărtăşiţi leapşa, adresele noastre de E-mail vă stau la dispoziţie . Deci, precum Alexya şi Krisz , avem o vară hot ! :)) Fiindcă ne-o petrecem cu personajele noastre masculine , dar şi feminine de asemenea !

   Deci, fiindcă n-am altă idee şi mă mult prea bine-dispune ȋntânlirea noastră cu familia Cullen, o să ȋncepem şi noi aşa:

Şii , prima zi din vacanţa asta frumoasăăăăă şi fierbinte o să ne-o petrecem cu minunata familie Cullen, unde Alice ne va târȋ ȋn toate magazinele posibile, pe Jasper chiar ȋl vom ruga să ne muşte >:), Emmett ne va molipsi cu hiperactivitatea lui super funny, şi Edward , ȋncercând să ne prezinte locurile, va avea două priviri ţintite atent asupra lui toaaată ziua, ȋn timp ce Rosalie şi Jacob se ceartă ȋn privinţa lui Renesmee :)).


A doua zi ne-o vom petrece cu cei din The Vampire Diaries, unde Damon şi Stefan vor ȋncerca să ne prezinte Mystic Falls-ul, daar se vor alege doar cu priviri absorbante din partea noastrăă :)). Şi după cum am ȋnţeles din recenzia lui Adee, nu avem aceleaşi preferinţe, deci eu o să stau să mă holbez la Stefan, timp ȋn care am s-o rog pe Elena să i-l lase lui Adee pe Damon >:). (Adee aici: Elena va fi ocupată cu Stefan, so, eu mă mulţumesc cu Damon.)

Ȋn următoarea zi , ne vom ȋntânli probabil cu cele patru mincinoase drăguţe, care, cine ştie ?! – probabil ne vor spune câteva dintre secretele lor, pentru blog :>.






După asta, ne vom ȋntânli şi cu cei din The Secret Circle ! Şi cu drăguţul de Adam, ah, ah ! =p~ .








Şi, nu ȋn ultimul rând, ne vom ȋntânli şi cu vrăjitoarele din „Farmece” , care ne vor ȋnvăţa cum să facem vrăji de dragoste ! :> Apoi, bineȋnţeles, vă vom ȋmpărtăşi şi vouă ce ne-a ȋnvăţat ! :X








 Deci , am aceiaşi regulă pe care au pus-o fetele pe blog ;
Toată lumea care citeşte leapşa trebuie să o preia pe blogul său ! nu,serios ! E aşaaaa amuzantă ! Şi cei care o completează , ȋi rugăm să ne lase linkul la comentarii ! Adicăă , ce ! voi credeţi că dacă vă lăsăm să ne aflaţi planurile, pe noi nu ne ȋnteresează ale voastre ? Şi o să vă urmărim şi blogurile ! Nu scăpaaaţi ! plus că .. puteţi de data asta să fiţii mai mulţi ? :3 Mă cam irită clişeul :))

 With love , Abby and Adee ! :*:*               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu