marți, 22 mai 2012

Concurs ''Chestiunea Finkler'' de Howard Jacobson

Vă amintiţi de noua carte pe care Editura RAO o promovează?Sperăm că da.
Acum aveţi şansa să o primiţi în biblioteca voastră, să o citiţi şi să ne spuneţi apoi părerea.
Concursul acesta este o mână de aur şi putem să vă spunem că suntem puţin geloase că această carte nu va rămâne în casele noastre, ci va pleca spre voi.
Pentru că vrem ca totul să fie cât mai corect posibil, am angajat un partener pentru fiecare concurs ce va urma. Acest partener are obligaţia de a vă înregistra intrările şi de a alege marele câştigător.
Noi doar am ales sarcinile pe care voi trebuie să le îndepliniţi pentru a avea cât mai multe şanse la câştig, iar de aici fiecare îşi vede de atribuţiile sale.
Rafflecopter vă stă la dispoziţie începând de mâine, el fiind angajatul lunii.

Premiul concursului: ''Chestiunea Finkler'' Howard Jacobson

Durata concursului: 23 mai 2012 - 30 iunie 2012
Tip concurs: Cu tragere la sorţi




Mai jos vă puteţi înscrie. Primele 6 cerinţe sunt obligatorii, următoarele vă stau la dispoziţie pentru a aduna cât mai multe intrări, transformate în cât mai multe şanse pentru câştig.







a Rafflecopter giveaway


Mulţumim sponsorului nostru, Editura RAO pentru o carte ce merită citită!


4 comentarii:

  1. Ce ma face fericita? Imi place sa ascult muzica, ma relaxeaza, deci asta ma face fericita. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Fericita....Sa ascult ploaia cu o carte fabuloasa intr-o mana, cu o ciocolata calda in cealalta si cu un gand ratacitor spre The Vampire Diaries(Elena si Damon)..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiecare clipa din viata mea ma face fericita,chiar si tristetea cand ii permit...chiar si durerea cand sunt neatenta cu mine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia azi am descoperit blogul, dar deja imi place foarte mult. Primul lucru pe care l-am remarcat e aspectul foarte placut.
    Si acum ce ma face fericita...Prietenii, cartile, muzica, vara....in general lucrurile marunte si incerc sa ma bucur de toate momentele vietii.

    RăspundețiȘtergere